Tuesday, August 4, 2009

2.41 a.m

Skang dh pukul 2.41 pg..Tapi mata aku still cerah lg...hebat kan?Ni sume gara2 minum nescafe ais kt Kedai Kopi la nih..budget2 tym order takde la kaw sgt...skali amik..pdn muka aku..sdh la bsk pg2 aku bz..blh naik gle aku tak tido nih..huhu..

Tu 1 hal..dgn mood aku nk blaja pn makin menipis gara2 'unexpected holiday' yg telah dibagi..lg la haru..ni sume h1n1 pny penangan yg msk nih dh dkt 6 org meninggal..ble lah epidemik ni nk hbs..hmmm...

Actually bnyk bnd yg telah buat otak aku berserabut..ngn internships yg tak setel..mood blaja yg hilang..eeee bnyk lg la..blh gle aku kalo fkr..hmmmm...tp satu jer yg aku suke...aku dh jmp hobi br..shopping online..hihihihi..pgsan bpk aku nk provide allowance tok aku tiap2 bln..tp takpe bkn slalu aku shpng pn..juz skang aku pny target nk cr beg yg lookalike chanel quilted bag tuh je..
kalo dpt aku akn krg kn habit shpng aku..hahahaha..mcm dpt jer krg kn..

Tuh jer yg aku nk mengarut tok kali ni..

*daaa*

No comments:

Post a Comment